Force Of The Elements
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters

3 plaatsers

Pagina 2 van 11 Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Darryl

Bericht  Admin zo apr 03, 2011 4:17 am

Ik liep achter haar aan en liet de brug achter me verdwijnen. Ik knikte. 'Daar wel, helaas.' Nee, het olifantenkerkhof was niet bepaald een leuke plaats, naar mijn mening. Het was er koud, donker en je was er eenzaam. De enige keer dat ik er geweest was hadden de rillingen over mijn rug gegaan en was ik snel weg gegaan. Toen ik zag dat ze weer naar het muntje keek werd ik vrolijk. Het was toch mooi, dat je met zo iets kleins mensen zo blij kon maken?

Admin
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 30-03-11

https://forceoftheelements.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Victoria

Bericht  Marisss zo apr 03, 2011 4:24 am

Ik keek hem vragend aan. "Hoezo 'helaas'?" Het olifantenkerkhof was voor mij de enige plek waar ik rustig na kon denken. Ik gaf het muntje weer terug aan hem, hij had het gemaakt. Langzaam begon ik weer te lopen, hem nog steeds vragend aankijkend. Ik zou het wel begrijpen als hij het en koud vond, want dat was het ook. Maar aangezien ik een vuurmeester was maakte dat me niet zo veel uit. In een handomdraai had ik een vuurtje en was het lekker warm, dus dat was geen probleem voor mij.
Marisss
Marisss

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Darryl

Bericht  Admin zo apr 03, 2011 6:16 pm

Ik drukte het muntje weer in haar hand. 'Nee, dat is van jou.' Toen dacht ik even na over hoe ik haar vraag moest beantwoorden. 'Ik vind het daar... afschuwelijk. Het is zo koud, en griezelig...' Ik huiverde. Het kon ook komen doordat mijn ouders daar vermoord zijn, maar dat ging ik haar niet vertellen. Dat wist niemand, en dat was mooi zo. Terwijl ik verder liep, keek ik naar de grond, en probeerde het lugubere beeld van mijn netvlies te verdrijven. Niet aan denken, Darryl, niet aan denken.

Admin
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 30-03-11

https://forceoftheelements.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Victoria

Bericht  Marisss ma apr 04, 2011 12:38 am

Ik beet op mijn lip en keek naar hem. "De kou is voor de meesten daar geen probleem" aangezien er vooral vuurmeesters kwamen. Ik had het gevoel dat er nog iets anders was, iets dat hij me niet wilde vertellen en besloot daar dus ook niet naar te vragen. Het was immers niet gebruikelijk dat iemand zijn hele levensverhaal tegen een vreemde vertelde. Toch legde ik bezorgd mijn hand op zijn schouder. "Is er iets?" als hij geen antwoord wilde geven was dat ook goed, maar ik kon niet doen alsof het me niks deed dat hij er zo bij liep.
Marisss
Marisss

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Darryl

Bericht  Admin ma apr 04, 2011 12:47 am

Ik slikte even, en keek toen op. 'Nee, het gaat wel.' zei ik met een glimlach, die nep was. Hopelijk zag ze het niet, maar ik had het gewoon even moeilijk. Ze leek een beetje achterdochtig, dus besloot ik haar af te leiden door op haar andere vraag te reageren. 'Het is ook niet dat het zo koud is, dat boeit me niet. Maar het is zo eenzaam, en griezelig...' Ik huiverde.

Admin
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 30-03-11

https://forceoftheelements.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Victoria

Bericht  Marisss ma apr 04, 2011 12:54 am

Ik keek hem nog even raar aan maar begon toen weer te glimlachen. Het zou het gesprek er niet beter op maken als ik door zou vragen, hij zou geïrriteerd kunnen reageren. Ik liet zijn schouder weer los, na mijn hand er nét iets te lang op te laten hebben liggen. "Tja... Ieder zijn mening" ik staarde weer voor me uit en trapte tegen een steentje tijdens het lopen. Ondanks dat ik al redelijk vroeg was vertrokken begon het te schemeren. Ik had al geweten dat ik langer over mijn reis zou doen dan een dag, ik had er zelfs op gerekend dat ik zou verdwalen, dus dit kwam niet als een verrassing. De zon stond laag aan de hemel en scheen recht in mijn ogen
Marisss
Marisss

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Darryl

Bericht  Admin ma apr 04, 2011 1:00 am

Terwijl ik naar de ondergaande zon keek kwam er iets in me op. 'Waar overnacht je?' Ikzelf had mijn vertrouwde tentje in een rugzak op mijn rug, en genoeg proviand om een week te overleven in de wildernis. Ik was op reis, dan had je dat.

Admin
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 30-03-11

https://forceoftheelements.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Victoria

Bericht  Marisss ma apr 04, 2011 1:03 am

Ik keek op en keek hem aan. Ondanks dat ik had geweten dat ik ergens moest overnachten, had ik niks meegenomen. "Ik was van plan hier ergens een herberg op te zoeken" verzon ik snel. Ik wilde niet dom overkomen, en hoopte dat hij het zou geloven, aangezien mijn antwoord laat was. Er moesten toch echt wel een paar secondes voorbij zijn gegaan voordat ik antwoord gaf. Met een klein glimlachje op mijn lippen keek ik weer voor me uit, naar de zon en de wolken, die bijna roze kleurden
Marisss
Marisss

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Darryl

Bericht  Admin ma apr 04, 2011 1:12 am

'Die zijn hier niet in de buurt. De dichtstbijzijnde is zeker twee uur lopen, en dan is het al lang donker. Als het donker is kan je niet verder, aangezien je ook nog een rivier moet oversteken.' Ik glimlachte naar haar. 'Je kan mijn tent wel gebruiken, dan slaap ik buiten.' Ik keek even om me heen. Jiro hadden we bijna achter ons gelaten, maar we konden ernaast kamperen. 'Ik neem aan dat je ook geen eten bij je hebt?'

Admin
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 30-03-11

https://forceoftheelements.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Victoria

Bericht  Marisss ma apr 04, 2011 1:18 am

Ik schudde beschaamd mijn hoofd. "Maar ik wil niet dat jij buiten gaat slapen. Het is jouw tent" ik zou wel buiten kunnen slapen. Ik zou een vuurtje kunnen maken, waar ik dan bij kon gaan liggen. Dan zou ik het ook niet koud krijgen, en het hield wilde dieren weg, toch? Ik volgde zijn blik en hoorde weer het duidelijke gerommel van de aarde. Hoe opgelucht was ik dat ik daar weg was. Al die aardemeesters, daar had ik het niet zo op. Al was Darryl wel heel erg aardig...
Marisss
Marisss

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Darryl

Bericht  Admin ma apr 04, 2011 1:25 am

'Nee, jij slaapt niet buiten. Het gaat regenen, vannacht.' Ik keek even naar de donkere wolken aan de hemel. 'Weet je, mijn tent is niet zo heel klein, we kunnen er misschien wel samen in, als jij dat wilt.' probeerde ik. De wolken waren echt heel donker, en het begon harder te waaien.

Admin
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 30-03-11

https://forceoftheelements.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Victoria

Bericht  Marisss ma apr 04, 2011 1:30 am

Ik knikte. "Als jij dat niet erg vindt" zei ik glimlachend. Persoonlijk vond ik het niet zo vreselijk, al was het misschien wel wat onaangenaam. Ik keek om me heen, op zoek naar een goede, vlakke plek voor een tent. Ik wees naar een plek een honderdtal meter verderop. "Daar zou de tent wel kunnen staan" zei ik glimlachend, en ik begon er naartoe te lopen.
Marisss
Marisss

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Darryl

Bericht  Admin ma apr 04, 2011 1:36 am

Ik glimlachte naar haar. 'Tuurlijk niet.' Toen keek ik naar de plek die ze had aangewezen en knikte goedkeurend. Lekker beschut, tegen de rotswand. Om naar de plek te komen moesten we van het pad afwijken, maar dat was geen probleem. Ik schoof wat rotsblokken naast elkaar en vormde zo een pad. Toen glimlachte ik naar Victoria. 'Gaat u voor, mevrouw.'

Admin
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 30-03-11

https://forceoftheelements.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Victoria

Bericht  Marisss ma apr 04, 2011 1:41 am

Ik maakte grijnzend een buiging, zoals de rijken dat ook deden, voordat ik het pad op liep, naar de plek. Daar wachtte ik tot Darryl er ook was. De zon was ondertussen achter de bergen verdwenen en het was donker. Zonder er bij na te denken verschenen er in mijn handen twee vlammetjes.
Marisss
Marisss

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Darryl

Bericht  Admin ma apr 04, 2011 1:46 am

Ik grinnikte om haar actie en liep achter haar aan. Toen haalde ik de tent uit mijn rugzak en begon hem op te zetten. Daarna keek ik op, en grijnsde toen ik de vlammetjes zag. 'Ga je me aanvallen?' vroeg ik plagend.

Admin
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 30-03-11

https://forceoftheelements.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Victoria

Bericht  Marisss ma apr 04, 2011 1:49 am

Ik keek van mijn handen naar hem en begon breed te grijnzen. Langzaam, rustig, gooide ik er één naar hem, zo dat hij hem wel kon ontwijken. "Ik zie niet in waarom ik dat niet zou doen" met de andere vuurbal maakte ik een soort kampvuur, aangezien er 'heel toevallig' en stapeltje hout lag


Laatst aangepast door Marisss op ma apr 04, 2011 1:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
Marisss
Marisss

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Darryl

Bericht  Admin ma apr 04, 2011 1:52 am

'Omdat ik een tent heb. Oke, slechte reden.' Ik ontweek de vlam en trok een nadenkend gezicht. 'Misschien omdat je me lief vindt?' vroeg ik plagend.

Admin
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 30-03-11

https://forceoftheelements.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Victoria

Bericht  Marisss ma apr 04, 2011 1:55 am

Ik maakte een kusmondje en begon daarna breed te grijnzen. "En dan vond je de tent een slechte reden..." ik liep naar hem toe en ging recht tegenover hem staan. Met een uitdagende blik keek ik hem aan. Terwijl ik hem diep ik de ogen aankeek vormden mijn handen weer twee vuurballen
Marisss
Marisss

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Darryl

Bericht  Admin ma apr 04, 2011 2:02 am

Grijnzend liep ik naar haar toe en pakte haar polsen vast. 'Tja, zo ben ik nou eenmaal.' Terwijl ik zo dichtbij stond vormde mijn mond zich tot een glimlach. Ze was echt heel mooi, en ze rook ook nog eens lekker. Glimlachend keek ik naar de schaduwen die het vuur op haar huid wierp.

Admin
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 30-03-11

https://forceoftheelements.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Victoria

Bericht  Marisss ma apr 04, 2011 2:09 am

De vuurballen losten weer op in de lucht omdat ik helemaal verdronk in zijn ogen. Die kleur, prachtig. En zijn mond, die lippen... Hij had een prachtige glimlach. Hij was geweldig. Zo dicht bij hem voelde ik me beschermd en veilig. Langzaam trok ik mijn polsen los, maar bleef hem strak aankijken.
Marisss
Marisss

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Darryl

Bericht  Admin ma apr 04, 2011 2:12 am

Ik voelde hoe ik warm werd van binnen. Ze was echt heel mooi. Mijn hart begon sneller te kloppen, en ik kreeg de aandrang haar te kussen. Jemig, ik was toch niet verliefd?!

Admin
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 30-03-11

https://forceoftheelements.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Victoria

Bericht  Marisss ma apr 04, 2011 2:18 am

Ik wendde mijn ogen af en liep bij hem vandaan. Dit kon ik niet. Ik beet op mijn lip terwijl ik naar het vuur liep. Het enige dat me hier herinnerde aan thuis, datgene waar ik nu zo naar verlangde. Ik wilde weer naar huis, naar het dorp. Al die jaren had ik daar graag weg gewild, maar nu zat ik liever daar dan met deze jongen en mijn gevoelens voor hem. Ik wist niet wat ik moest doen en dat maakte me bang
Marisss
Marisss

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Darryl

Bericht  Admin ma apr 04, 2011 2:23 am

De warmte die ik net had gevoeld, was plotsklaps verdwenen. Ik had het opeens ijskoud, maar dat maakte me niet zo veel uit. 'Het spijt me.' zei ik, niet echt wetend wat ik fout had gedaan. Mijn lichaam protesteerde tegen de kou, dus ging ik ook bij het vuur zitten, maar niet naast haar, aan de andere kant. Diep in gedachten verzonken pakte ik een steentje op en probeerde er iets mee te maken, maar het lukte niet. Geïrriteerd gooide ik hem weg en hoorde hoe het de rotsen afstuiterde.

Admin
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 30-03-11

https://forceoftheelements.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Victoria

Bericht  Marisss ma apr 04, 2011 2:27 am

Ik keek op bij het horen van zijn stem en schudde mijn hoofd. "Het is niet jouw schuld. Ik heb gewoon een beetje heimwee, meer niet" ik probeerde te glimlachen, wat eindigde in een zwak glimlachje waaraan alleen mijn mond meewerkte. Mijn ogen stonden verdrietig. Ik beet op mijn lip en staarde weer naar het vuur. Ik wilde niet dat hij dacht dat hij iets fout had gedaan, maar ik kon hem niet vertellen wat de echte reden was. Met mijn hand zorgde ik ervoor dat het vuur naar verschillende kanten ging wanneer ik dat wilde. Een klein traantje rolde over mijn wang. Ik wilde terug naar huis...
Marisss
Marisss

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Darryl

Bericht  Admin ma apr 04, 2011 2:30 am

Ik kreeg medelijden met haar, ging naast haar zitten en wreef over haar rug. 'Het komt wel goed. Je bent zo weer thuis.' probeerde ik haar te troosten. Wat ik eigenlijk wilde weten was waarom ze dan van huis was gegaan, maar ik vroeg het niet. Dat was wel een van de stomste dingen die je in zo'n situatie kan doen. In plaats daarvan zweeg ik maar en wreef haar zachtjes over haar rug.

Admin
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 30-03-11

https://forceoftheelements.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jiro, het koninkrijk der aardemeesters - Pagina 2 Empty Re: Jiro, het koninkrijk der aardemeesters

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 11 Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum