Jiro, het koninkrijk der aardemeesters
3 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Garion
'Wat doe jij hier? En trouwens, ik kan misschien wel helpen. Ik kom best vaak bij Polystos in de buurt.' Ik vroeg het meer om haar achternaam te weten te komen dan om iets anders, maar dat hoefde niemand te weten.
-.-- Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 25
Victoria
Victoria knikte glimlachend, dankbaar. "Als je dat zou willen doen..." ze legde haar hoofd op Darryl's schouder en glimlachte lief.
Marisss- Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 27
Garion
'Oke. Ook leuk. En natuurlijk wil ik helpen. Als je mij hun naam vertelt...' Ik probeerde weer niets van mijn verbazing te laten merken. Ze kenden elkaar pas net, hun stammen waren vijanden, en nu zoenden ze?! Dat was raaar.
Victoria
Victoria dacht even na. "Mervo, geloof ik. Wel eens van gehoord?" ze keek de jongen glimlachend aan, hopend op een 'ja'. Ze had even na moeten denken, omdat dat familie was van haar moeders kant en ze dus niet dezelfde achternaam hadden als zij
Darryl
Ik wist niet helemaal of ik die gast moest vertrouwen, maar als Vic dat deed, zou het wel goed zijn. Hoopte ik. Ik hoopte vooral dat hij niets kwaad in de zin had.
Garion
Victoria Mervo? Dat kon. Het hoefde niet... In ieder geval kende ik de naam volgens mij wel. 'Ehm ja... Daar heb ik wel eens van gehoord. Ik denk dat ik weet waar ze wonen.' Ik negeerde de wantrouwig kijkende jongen. Ik gedachten grijnsde ik om zijn slechte acteerkwaliteiten. Al gaf de capuchon me natuurlijk wel een voordeel.
Victoria
Victoria keek de jongen glimlachend aan. "Meen je dat?'' dat zou geweldig zijn! Het irriteerde haar een beetje dat ze zijn gezicht niet kon zien. Ze wilde weten hoe deze jongen er uit zag.Hoe een luchtmeester er uitzag. Tenminste, dat dacht ze. Aangezien hij wel eens bij de Polystos kwam...
Garion
'Ja'
Woohoo! Plaatje!
Woohoo! Plaatje!
Victoria
Victoria glimlachte lief naar Darryl. "Ik hou van je" fluisterde ze, zo zacht dat alleen hij het zou kunnen horen
Ja, zo rood is haar haar dus...
Ja, zo rood is haar haar dus...
Darryl
Ich Gleebe dich auch...
Ik glimlachte. 'Ik ook van jou.' fluisterde ik terug, zo zacht dat Torak het niet zou kunnen horen, en drukte een kusje op haar lippen.
Ik glimlachte. 'Ik ook van jou.' fluisterde ik terug, zo zacht dat Torak het niet zou kunnen horen, en drukte een kusje op haar lippen.
Victoria
Victoria giegelde schattig en kuste hem. Nu pas bedacht ze zich hoe onbeleefd dit was tegenover Torak. Aangezien manieren nogal hoog stonden bij haar liet ze Darryl weer los en keek glimlachend naar Torak.
Garion
Ik hoorde ze heel zachtjes fluisteren, en verstond het ongeveer. Aangezien dat duidelijk niet de bedoeling was, en ik ook niet wilde laten merken dat ik erg goede oren had, reageerde ik er niet op.
Re: Jiro, het koninkrijk der aardemeesters
Admin moet ook plaatje! Ik wil Darryl zien!
Woppie1 schreef:Admin moet ook plaatje! Ik wil Darryl zien!
Darryl is onzichtbaar
Victoria
Ik keek glimlachend naar Darryl en gaapte. Ze bedacht zich iets. "Zeg, Torak, waar ga jij slapen?" vroeg ze, glimlachend. Bij hun zou geen plek meer zijn, het was nu al knus met zijn tweeën. Overigens zou ze er totaal geen behoefte aan hebben dat hij bij hun sliep
Als hij onzichtbaar is, hoe kom je dan aan zijn beschrijving? En jullie gaan toch niet 'het' doen? Zoals Garion al dacht: raaar. En sorry, zag ik nu pas.
'In een boom.'
'In een boom.'
Laatst aangepast door Woppie1 op do apr 07, 2011 2:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
Woppie1 schreef:Als hij onzichtbaar is, hoe kom je dan aan zijn beschrijving? En persoonlijk vind ik dat Marisss moet reageren.
Slim, ik heb al gereageerd --' En ik denk niet dat ze 'het' gaan doen?
Victoria keek hem verbaasd aan. "In een boom?!" Dat kon toch nooit goed liggen? Ach, hij zou het wel weten. Zelf sliep ze toch liever in de tent
Laatst aangepast door Marisss op do apr 07, 2011 2:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
Garion
Waarom slapen ze dan met z'n tweeen in een kleine tent?
'Yup. In een boom.' Ik liet de p poppen, dat vond ik leuk.
Ps.: Die p is alweer op DW gebaseerd. Hoezo verslaafd?
'Yup. In een boom.' Ik liet de p poppen, dat vond ik leuk.
Ps.: Die p is alweer op DW gebaseerd. Hoezo verslaafd?
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Pagina 6 van 11
Permissies van dit forum: