Jiro, het koninkrijk der aardemeesters
3 plaatsers
Pagina 4 van 11
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Garion
Ik zat boven in een boom en luisterde naar de geluiden van de nacht. Ik wist nog niet waar ik hierna heen zou gaan, maar dacht erover naar het Grote Woud te gaan.
-.-- Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 25
Victoria
Ik schudde mijn hoofd en keek hem aan. "Het is wel goed. Lekker knus" zei ik, met een klein glimlachje. Ik zag er ergens wel tegen op om bij hem te moeten gaan liggen, maar aan de andere kant leek het me wel leuk
Marisss- Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-03-11
Leeftijd : 27
Garion
Ik sprong naar beneden. Ik kon toch niet slapen. Ik deed mijn riem om en pakte mijn boog en pijlen. Nu ik besloten had niet te slapen kon ik net zo goed verder reizen.
Darryl
Ik glimlachte naar haar, maar op dat moment voelde ik een trilling in de aarde. Er was iemand, en zo te horen was dat geen aardemeester. Snel kroop ik naar de opening van de tent en legde buiten de tent mijn hand op de grond, om precies te kunnen bepalen waar de persoon zich bevond. Mijn ogen zagen niets, maar hij kon niet ver weg zijn...
Victoria
Geschrokken, bang, keek ik naar Darryl. "Wat is er?" vroeg ik zacht. Straks was het een aardemeester, maar dan één die niet zo aardig was als hij. Zelf ging ze snel het tentje weer uit en probeerde ervoor te zorgen dat Darryl wat zou kunnen zien in de duisternis
Darryl
'Er is iemand...' fluisterde ik zacht. Zonder mijn positie te verraden, liet ik zo stil mogelijk een muur van rots omhoogkomen uit de aarde, die zijn weg belemmerde, en wachtte een reactie af.
Garion
Toen er opeens een rots voor me uit de grond kwam schrok ik even, maar pakte meteen daarna een pijl uit mijn pijlenkoker en spande mijn boog. Ik zag niet meteen iemand, dus ontspande ik hem weer. Ik wist dat sluipen geen zin had bij een aardemeester dus liep ik gewoon om de rots heen om te kijken of daar iemand was. Ik zag nog steeds niets, maar ik rook wel een vuurtje. Ik begon in de richting van de geur te lopen.
Darryl
Nee, nu kwam het deze kant op! Snel stond ik op uit de tent en liet de muur achter de persoon weer zakken. Die had niet veel zin meer. Ik was heel blij dat we nog in Jiro waren. Hier was ik in het voordeel.
Victoria
Bang ging ik achter Darryl staan, met een hand op zijn schouder. Mijn nieuwsgierigheid was duidelijk aanwezig. "Wie is daar?" vroeg ik, mijn stem trilde licht. Misschien was die persoon wel helemaal niet kwaad gezind. Ik hoopte het maar...
Garion
Ik zag nu duidelijk de gloeiende resten van een vuurtje in de verte en liep erheen. Ik kwam op een open plek, waar ik een tent en een jongen zag. Achter de jongen stond een meisje, met zulk rood haar dat het bijna vlammen leken.
Darryl
Er kwam een jongen de open plek op. Hij leek niet vijandig, dus stak ik even een hand op, bij wijze van een groet. Geconcentreerd bleef ik voor Victoria staan. Ik wist niet wat hij van plan was, en wat hij hier kwam doen.
Victoria
Ik keek naar de jongen. In mijn handen gloeide een klein vuurtje. Ik was alert, klaar om aan te vallen, maar deed niks. Pas als hij iets zou doen, zou ik daarop reageren. Ergens was ik best nieuwsgierig naar zijn afkomt. "Wie ben je?" vroeg ik weer, mijn stem meer onder controle dan daarnet
Garion
Ik had mijn boog nog steeds in mijn linkerhand vast, maar hij zat onder mijn mantel. Als een van de twee vreemdelingen aan zou vallen kon ik binnen 5 seconden een pijl pakken en schieten. Ik besloot dus dat het wel veilig was, en antwoordde de vraag. Ongeveer. 'Ik ben Torak. Jullie?'
Darryl
Ik nam een meer ontspannen houding aan. 'Darryl, aangenaam.' Ik wees naar de plaats waar we net gezeten hadden. 'Wees welkom in ons kampement, vriend. Ga zitten.'
Garion
'Jij bent mijn vriend niet.' Wees ik hem terecht. Maar ik haalde toch mijn boog onder mijn mantel vandaan en hing hem op mijn rug. Daarna ging ik zitten.
Victoria
"Victoria" glimlachend keek ik naar de jongen en liet een zucht van opluchting horen. Hij was alleen en zou tegen ons twee waarschijnlijk niks kunnen doen. Toch was ik bang geweest. Het vuur was in de lucht opgelost en met een klein glimlachje ging ik bij de jongen zitten, al zaten er toch nog een paar meters tussen ons in
Garion
Ik knikte. 'Aangenaam.' Het was al een tijdje geleden dat ik andere mensen had gezien, maar deze twee leken wel aardig.
Darryl
O...ke. Ik ging bij de plaats zitten waar een uur geleden nog vuur had gebrandt. 'Victoria?' vroeg ik, en knikte naar de vuurplaats. Ze zou vast wel begrijpen wat ik bedoelde.
Victoria
Ik volgde zijn blik. "Oh, natuurlijk..." uit mijn vingertoppen kwamen kleine vlammetjes die richting de plek gingen waar het vuur had gebrand en al snel werd het hele 'kamp' weer verlicht. Glimlachend keek ik van Darryl naar de nieuwe jongen, van wie ik de naam nu alweer vergeten was
Darryl
Ik glimlachte dankbaar naar haar, maar richtte toen mijn blik op de vlammen. Met mijn hand op de grond voelde ik naar trillingen in de aarde, maar afgezien van twee konijntjes was er niets hier in de buurt.
Garion
Ik lette goed op. Ik zag dat het meisje, Victoria, het vuur aanstak, dus was Darryl de aardemeester. Ik zag ook dat ze alletwee nog andere wapens hadden. Ik had mijn capuchon nog steeds op, en ik besloot het nog even zo te laten.
Re: Jiro, het koninkrijk der aardemeesters
Woppie1 schreef:Ik lette goed op. Ik zag dat het meisje, Victoria, het vuur aanstak, dus was Darryl de aardemeester. Ik zag ook dat ze alletwee nog andere wapens hadden. Ik had mijn capuchon nog steeds op, en ik besloot het nog even zo te laten.
Waar doet jouw personage me toch aan denken...
Victoria
Ik keek naar de jongen. Ik vond het maar onbeleefd dat hij zijn capuchon nog op had en zijn gezicht niet liet zien. Daardoor kreeg ik het gevoel dat hij heel erg gesloten was
Re: Jiro, het koninkrijk der aardemeesters
Admin schreef:Woppie1 schreef:Ik lette goed op. Ik zag dat het meisje, Victoria, het vuur aanstak, dus was Darryl de aardemeester. Ik zag ook dat ze alletwee nog andere wapens hadden. Ik had mijn capuchon nog steeds op, en ik besloot het nog even zo te laten.
Waar doet jouw personage me toch aan denken...
Niet zeuren. Neal is ook gebaseerd op Neal Caffrey, en Will is gewoon Will. Garion heeft i.i.g. een andere naam, ook al heb ik die ook niet zelf bedacht. Dus.
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Pagina 4 van 11
Permissies van dit forum: